REGULAMIN SERWISU WWW.PANKOBIDO.PL

obowiązuje od dnia 01.04.2025 r. do odwołania

1. Definicje
1.1. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
1.2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy przyznają zdolność prawną, a która składa Zamówienie.
1.3. Konto – konto Użytkownika w Serwisie, utworzone w ramach procesu rejestracji.
1.4. Klient indywidualny – konsument w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu cywilnego lub osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
1.5. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93, ze zm.).
1.6. PayPal– PayPal (Europe) S.à r.l, dostawca usług płatniczych online.
1.7. Pakiet: pakiet co najmniej dwóch Zabiegów, których wartość i termin ważności wskazane są w Serwisie i podsumowaniu Zamówienia.
1.8. Płatność Online –płatność przelewem elektronicznym lub kartą kredytową z wykorzystaniem systemu PayPal prowadzonego przez PayPal, lub z wykorzystaniem systemu TPay.
1.9. Regulamin – niniejszy Regulamin serwisu dostępnego pod adresem: www.pankobido.pl.
1.10. Serwis (Sklep internetowy) – prowadzony przez STMT serwis internetowy umożliwiający m.in. składanie Zamówień oraz dokonywanie zakupów online, dostępny pod adresem www.pankobido.pl.
1.11. STMT (lub My) – STMT sp. z o.o. z siedzibą i adresem przy ul. Królowej Marysieńki 20/2, 02-954 Warszawa, KRS 0000945666, NIP 9512532992.
1.12. Szkolenie – dostępne w naszej ofercie szkolenia online i szkolenia stacjonarne, możliwe do zakupu w Serwisie. Szczegółowe zasady udziału w szkoleniach online określa odrębny Regulamin szkoleń online, dostępny w Serwisie.
1.13. Towary – towary dostępne w ofercie STMT do zakupu w Serwisie, m.in. vouchery prezentowe, preparaty i narzędzia do masażu, suplementy diety.
1.14. TPay – Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, będący dostawcą usług płatniczych on-line.
1.15. Usługi – usługi dostępne w ofercie STMT do zakupu w Serwisie, m.in. Zabiegi i Szkolenia.
1.16. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawarta pomiędzy STMT a Klientem z wykorzystaniem Serwisu.
1.17. Użytkownik- każda osoba, która dokonała rejestracji w Serwisie, przy czy rejestracja możliwa jest dla osób posiadających pełną zdolność do czynności prawnych.
1.18. Zabiegi – zabiegi wykonywane w studiach masażu STMT, dostępne do zakupu w Serwisie. Szczegóły Zabiegu wskazane są w Serwisie i podsumowaniu Zamówienia.
1.19. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, określające rodzaj Usługi lub rodzaj i liczbę Towarów, które chce kupić.

2. Korzystanie z Serwisu i wymagania techniczne

2.1. W niniejszym Regulaminie określamy zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.pankobido.pl oraz z oferowanych za jego pośrednictwem Towarów i Usług. Jest to regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dn. 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
2.2. W ramach Serwisu możliwe jest dokonywanie zakupu oferowanych przez nas Towarów i Usług, a także korzystanie z Konta i zapisanie się do naszego Newslettera.
2.3. Zobowiązujemy użytkowników Serwisu do korzystania z niego w sposób zgodny z prawem, niniejszym Regulaminem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
2.4. Użytkownicy Serwisu zobowiązani są także do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, treści mogących prowadzić w błąd lub naruszających prawa osób trzecich.
2.5. Korzystanie ze Sklepu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez Twój system informatyczny/urządzenie, z którego korzystasz, następujących minimalnych wymagań technicznych:
2.5.1. najnowsza wersja przeglądarki Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge;
2.5.2. w przypadku korzystania z Serwisu na urządzeniu mobilnym: system Android, iOS Microsoft, zaktualizowany do najnowszej wersji;
2.5.3. dostęp do Internetu oraz adresu e-mail.

3. Składanie Zamówień

3.1. W celu złożenia Zamówienia wybierz Towary lub Usługi dostępne w Sklepie, poprawnie wypełnij formularz Zamówienia oraz zaakceptuj niniejszy Regulamin. Formularz Zamówienia może przewidywać obowiązek akceptacji regulaminu danej oferty promocyjnej obowiązującej w Serwisie.
3.2. Po podaniu przez Ciebie niezbędnych danych umożliwiających realizację Zamówienia, wyświetlone zostanie podsumowanie zawierające informacje dotyczące:
3.2.1. przedmiotu Zamówienia,
3.2.2. ceny Usług lub Towarów objętych Zamówieniem, przy czym wszystkie ceny zawierają podatek VAT,
3.2.3. zasad zapłaty za Zamówienie,
3.2.4. sposobu dostawy oraz kosztów realizacji Zamówienia.
3.3. W toku składania Zamówienia zostaniesz poproszony o wyrażenie zgód związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Wyrażenie każdej ze zgód jest dobrowolne. Na etapie składania Zamówienia zostanie wskazane, wyrażenie których zgód jest niezbędne do jego realizacji.
3.4. Wybierając tryb Płatności Online, będziesz miał możliwość zawarcia Umowy sprzedaży wybranego Towaru lub Umowy o świadczenie Usługi poprzez naciśnięcie przycisku „zamawiam i płacę”- w przypadku wyboru płatności za pośrednictwem TPay lub poprzez naciśnięcie przycisku „kontynuuj do PayPal”- w przypadku wyboru płatności za pośrednictwem PayPal, co jest równoznaczne z potwierdzeniem otrzymania i przyjęcia oferty zakupu wybranego Produktu lub Usługi, zgodnie z informacją widoczną przy przycisku.
3.5. W trakcie realizacji Zamówienia nie ma możliwości modyfikacji zawartych w jego treści danych.
3.6. Anulowanie przez Ciebie złożonego Zamówienia dotyczącego Towaru jest możliwe jedynie w drodze odmowy przyjęcia przesyłki lub poprzez skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy opisanego w punkcie 7 niniejszego Regulaminu.
3.7. Po złożeniu Zamówienia podsumowanie wraz z numerem Zamówienia zostanie przesłane na podany przez Ciebie adres e-mail.
3.8. Odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące Zamówień możesz uzyskać, pisząc na adres: szkolenia@pankobido.pl.

4. Zawarcie Umowy Sprzedaży i Umowy o świadczenie usług

4.1 Zawarcie Umowy sprzedaży lub Umowy o świadczenie Usług następuje z chwilą zapłaty w wybranym przez Ciebie trybie płatności.

5. Dostawa

5.1. Podczas składania Zamówienia dotyczącego Towaru, możesz wybrać jedną z dostępnych opcji dostawy prezentowaną do wyboru w toku procesu. Opcje dostawy oferowane w Serwisie mogą być płatne.
5.2. Termin realizacji dostawy Towaru na terenie Polski wynosi do 7 Dni roboczych a poza granicami Polski do 14 Dni roboczych, w każdym przypadku licząc od dnia skutecznego przesłania STMT prawidłowo złożonego Zamówienia – w zależności od wybranej opcji dostawy lub – w przypadku zapłaty ceny z wykorzystaniem Płatności Online – od dnia zapłaty.
5.3. Podczas odbioru przesyłki powinieneś/powinnaś sprawdzić stan i kompletność Towaru. W przypadku stwierdzenia: a) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki/Towaru lub b) niekompletności zawartości przesyłki/Towaru lub c) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia możesz: a) odmówić przyjęcia Towaru, b) Jeśli nie płaciłaś/nie płaciłeś za Towar poprzez Płatność Online, możesz wstrzymać się od zawarcia Umowy sprzedaży, a w przypadku dokonania już zapłaty przez Płatności Online – możesz odstąpić od Umowy sprzedaży. W razie odmowy przyjęcia Towaru, nie ponosisz żadnych opłat z tytułu dostawy. Odmawiając przyjęcia Towaru, możesz mailowo powiadomić STMT o zaistniałej sytuacji w celu przygotowania nowej dostawy.

6. Płatności

6.1. Za Zamówienia złożone oraz realizowane za pośrednictwem Serwisu możesz zapłacić w następujący sposób:
6.1.1. z wykorzystaniem Płatności Online;
6.1.2. z wykorzystaniem płatności ratalnych (dotyczy wyłącznie płatności za Szkolenia stacjonarne).
6.2. W przypadku wyboru trybu Płatności Online płatność będzie realizowana przelewem elektronicznym lub kartą kredytową przy wykorzystaniu serwisu internetowego PayPal na zasadach określonych w serwisie PayPal lub przy wykorzystaniu Płatności Online oferowanej przez TPay.
6.3. Po wybraniu opcji zapłaty Płatność Online i kliknięciu opcji „Zamawiam i płacę” zostaniesz automatycznie przekierowana/przekierowany na stronę internetową serwisu PayPal lub TPay w celu dokonania płatności. Zapłata ceny Towaru lub Usługi następuje z chwilą dokonania przelewu elektronicznego lub płatności kartą kredytową z wykorzystaniem serwisu PayPal lub TPay.
6.4. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura wystawiana jest w chwili przygotowania Zamówienia do wysyłki.

7. Zabiegi i Szkolenia

7.1. Po zawarciu Umowy o świadczenie usługi Zabiegu skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 793 838 390 od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00 – 17:00 w celu ustalenia daty wykonania Zabiegu.
7.2. Zabieg wykonamy w ustalonym z Tobą terminie i wybranym przez Ciebie studiu zabiegowym STMT.
7.3. Masz ma prawo odwołania lub zmiany ustalonego terminu Zabiegu lub osoby wykonującej Zabieg:

7.3.1. na 48 godzin przed pierwszym ustalonym terminem danego Zabiegu w przypadku, gdy jest to Twój pierwszy Zabieg;
7.3.2. na 24 godziny przed pierwszym ustalonym terminem danego Zabiegu w przypadku, gdy jest to Twój drugi lub kolejny Zabieg.
7.4. W celu zmiany terminu Zabiegu skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 793 838 390.
7.5. W przypadku odwołania lub zmiany zarezerwowanego terminu Zabiegu przed upływem terminu wskazanego w pkt 7.3 powyżej zwrócimy Ci całość opłaty uiszczonej za Zamówienie. Zwrot nastąpi na Twój rachunek bankowy, z którego dokonano płatności w systemie PayPal lub za pośrednictwem TPay chyba, że ustalimy z Tobą inny sposób zwrotu płatności niewiążący się z żadnymi kosztami po Twojej stronie.
W przypadku braku odwołania lub zmiany zarezerwowanego terminu Zabiegu przed upływem terminu wskazanego w pkt 7.3 powyżej, Zabieg ten uznaje się za wykonany.
7.6. Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym, masz prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie Usługi Zabiegu na zasadach określonych w pkt 8 poniżej.
7.7. W razie braku możliwości udziału w Szkoleniu w terminie określonym w podsumowaniu Zamówienia, będąc Klientem Indywidualnym masz prawo:
7.7.1. rezygnacji z udziału w Szkoleniu. Koszt rezygnacji z Rezerwacji Szkolenia jest uzależniony od okresu pozostałego do terminu Szkolenia:
7.7.2. w przypadku złożenia oświadczenia o rezygnacji ze Szkolenia do 60 dni przed datą Szkolenia, zwrócimy Ci, w terminie 14 dni od dnia przekazania nam informacji o rezygnacji ze Szkolenia opłatę za Szkolenie w całości;
7.7.3. w przypadku złożenia przez Ciebie oświadczenia o rezygnacji z danego Szkolenia, zwrócimy Ci w terminie 14 dni od dnia przekazania nam informacji o rezygnacji z w/w Szkolenia 60% kwoty opłaty rezerwacyjnej;
7.7.4. w przypadku złożenia przez Ciebie oświadczenia o rezygnacji ze Szkolenia w okresie od 44-go do 30-go dnia przed datą Szkolenia zwrócimy Ci, w terminie 14 dni od dnia przekazania nam informacji o rezygnacji ze Szkolenia kwotę 20% kwoty opłaty rezerwacyjnej; Zwrot nastąpi na Twój rachunek bankowy, z którego dokonano płatności w systemie PayPal lub za pośrednictwem TPay chyba, że ustalimy z Tobą inny sposób zwrotu płatności niewiążący się z żadnymi kosztami po Twojej stronie.

7.7.5. w przypadku złożenia przez Ciebie oświadczenia o rezygnacji ze Szkolenia w okresie krótszym niż 30 dni przed datą Szkolenia opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi;
7.7.6. zmiany ustalonego terminu Szkolenia spośród terminów dostępnych, wskazanych w Serwisie. Informację o braku możliwości udziału w Szkoleniu w wybranym terminie powinieneś nam przekazać nie później niż na 60 dni przed terminem Szkolenia. Po przekazaniu informacji o braku możliwości udziału w Szkoleniu w przypadku określonym w podsumowaniu Zamówienia terminie, poinformujemy Cię o dostępnych terminach Szkoleń, w których możesz uczestniczyć.
7.7.7. Będąc Klientem Indywidualnym, możesz odstąpić od Umowy o świadczenie Szkolenia zgodnie z pkt 8 poniżej.

8. Odstąpienie od Umowy

8.1. Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym (będącym Konsumentem lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą), możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny, składając jednoznaczne oświadczenie w terminie 14 dni zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta i Kodeksu cywilnego. Jesteś również uprawniona/uprawniony do odstąpienia od Umowy sprzedaży w obecności kuriera.
8.2. Termin 14-dniowy dla Umów sprzedaży Towaru liczy się od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru, a dla Umów o świadczenie usług od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
8.3. W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie usług lub Umowy sprzedaży zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, Umowa jest uważana za niezawartą.
8.4. W przypadku skorzystania przez Ciebie z prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży, musisz zwrócić zakupiony Towar, a my możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot Towaru powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym miało miejsce odstąpienie od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
8.5. Zwrot dokonanych płatności na skutek odstąpienia od Umowy sprzedaży nastąpi w następujący sposób, chyba, że ustalimy z Tobą inny sposób zwrotu płatności niewiążący się z żadnymi kosztami po Twojej stronie: a) w przypadku płatności za Towar z wykorzystaniem Płatności Online – zwrot płatności nastąpi na Twój rachunek bankowy, z którego dokonano płatności w systemie PayPal lub za pośrednictwem TPay b) w przypadku płatności przy odbiorze – zwrot płatności nastąpi na wskazany przez Ciebie numer rachunku bankowego lub adres przekazu pocztowego.
8.6. Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, w szczególności Towar nie powinien być uszkodzony, ani niezdatny do użytku.
8.7. Odstępując od Umowy ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
8.8. Możesz skorzystać z udostępnionego przez nas formularza odstąpienia dostępnego na stronie www.pankobio.pl lub formularza stanowiącego zał. 2 do ustawy o prawach konsumenta.

9. Wady Towaru

9.1. Jako sprzedawca odpowiadamy wobec Ciebie za wady Towaru w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi za wady i ustawy o prawach konsumenta.
9.2. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta Indywidualnego, jakie przysługują Ci na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
9.3. Wada fizyczna Towaru polega na jego niezgodności z umową. Pojęcie niezgodności Towaru z umową w zakresie określonym niniejszym Regulaminem, obejmuje w szczególności: a) wadę fizyczną Towaru uniemożliwiającą lub utrudniającą jego wykorzystanie do celu, do jakiego został przeznaczony, b) wadę fizyczną Towaru powodującą, iż Towar ten nie posiada właściwości, które cechują tego rodzaju towar, c) brak tych właściwości, o których sprzedawca lub producent zapewniał w oznakowaniu Towaru lub reklamie, d) niekompletność Towaru. Niezgodność Towaru z umową ma miejsce również gdy Towar nie występuje w takiej ilości i nie ma takich cech jak trwałość i bezpieczeństwo.
9.4. Nie ponosimy odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową, jeżeli poinformujemy Cię, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych powyżej, a Ty najpóźniej w chwili zawarcia umowy to zaakceptujesz.
9.5. Jako sprzedawca jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub przyczyny tych wad, które istniały w chwili wydania Towaru kupującemu. Jeżeli brak zgodności z umową został stwierdzony przed upływem 2 lat od dostarczenia Towaru, domniemywa się, że brak zgodności z umową istniał w chwili wydania Towaru, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z umową.
9.6. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, możesz żądać jego naprawy lub wymiany. Jako sprzedawca możemy dokonać wymiany, gdy żądasz naprawy Towaru lub naprawy Towaru w przypadku żądania przez Ciebie wymiany, jeżeli spełnienie Twojego żądania jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów. Jesteśmy zobowiązani wymienić lub naprawić Towar w rozsądnym terminie. Jeżeli naprawa bądź wymiana Towaru będą niemożliwe lub będą wymagać nadmiernych kosztów, możemy odmówić spełnienia Twoich żądań.
9.7. Możesz żądać odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru, lub obniżenia ceny jeśli:
9.7.1. odmówimy wymiany lub naprawy Towaru z powodów, które zostały wskazane powyżej;
9.7.2. nie wymienimy lub nie naprawimy Towaru;
9.7.3. pomimo wymiany lub próby naprawy Towaru niezgodność z umową wciąż występuje;
9.7.4. niezgodność z umową jest na tyle istotna, że uzasadnia to Twoje żądanie odstąpienia od umowy;
9.7.5. jeśli oświadczymy, że nie naprawi lub nie wymieni Towaru w rozsądnym terminie bądź bez nadmiernych niedogodności.
9.8. Jeżeli jesteś Klientem Indywidualnym i przyjęliśmy od Ciebie reklamację Towaru z tytułu rękojmi, zawierającą żądanie usunięcia wady, wymiany Towaru, doprowadzenia do zgodności z umową Towaru z elementami cyfrowymi albo obniżenia ceny o wskazaną kwotę oraz nie ustosunkowaliśmy się do tego żądania w terminie 14 dni, wówczas jest to jednoznaczne z tym, że uznaliśmy je za uzasadnione i jesteśmy zobowiązani je spełnić.
9.9. Możesz wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

10. Bezpieczeństwo Serwisu

10.1. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Klientom wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania ze Sklepu. Dane podawane przez Klientów zabezpieczone będą kryptograficznie protokołem SSL. Wszelkie zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo przekazu informacji, należy zgłaszać STMT na adres e-mail: biuro@pankobido.pl.
10.2. Ze względów technicznych sposoby zabezpieczenia Serwisu nie mogą gwarantować w pełni tajemnicy składowanych i przesyłanych informacji. Zalecane jest korzystanie z aktualnego oprogramowania antywirusowego na urządzeniu, poprzez które łączysz się z Serwisem.
10.3. Nie wolno Ci umieszczać, w ramach dostępnych aplikacji Serwisu, treści o charakterze bezprawnym.

11. Reklamacje

11.1. Podejmujemy działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Serwisu, w zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i dokładamy starań w celu usuwania w rozsądnym terminie nieprawidłowości zgłoszonych przez Klientów lub Użytkowników.
11.2. Uprawnienie w zakresie złożenia reklamacji przysługuje Klientowi lub Użytkownikowi wyłącznie w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w funkcjonowaniu Serwisu.
11.3. W trakcie korzystania ze Serwisu, możesz nas powiadomić o nieprawidłowościach, usterkach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
11.4. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Serwisu możesz zgłaszać na adres: biuro@pankobido.pl.
11.5. Przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie jednego (1) miesiąca kalendarzowego, licząc od dnia, w którym doszło do nieprawidłowości w funkcjonowaniu Serwisu. Reklamacje złożone po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym pozostawimy się bez rozpoznania.
11.6. Reklamacja może być złożona pisemnie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną.
11.7. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę wpływu reklamacji do STMT.
11.8. Będąc Klientem Indywidualnym możesz skorzystać z poza sądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń składając skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

12. Postanowienia końcowe

12.1. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie. Zmieniony Regulamin będzie dostępny w Serwisie.
12.2. Zmiana treści Regulaminu nie może naruszać praw nabytych Klientów Indywidualnych, korzystających ze Sklepu Internetowego.
12.3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy nami, a Tobą, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postepowania cywilnego.
12.4. W przypadku wystąpienia braku Towarów w magazynie, niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy.
12.5. Informujemy, że na żądanie udostępniamy Regulamin w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.