Najczęstsze pytania

Informacja o terminie wpłaty wraz z numerem konta zostanie przesłana w mailu ze szczegółami szkolenia do 14 dni przed rozpoczęciem szkolania.

 Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy o kontakt z naszym działem dofinansowań pod nr. tel. 666 859 306 lub przesłanie wiadomości na adres dofinansowania@pankobido.pl https://pankobido.pl/dofinansowania/

Wszystkie informacje dotyczące szkolenia wraz z numerem konta będą zawarte w mailu który będzie wysłany na dwa/ trzy tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia.

Zaliczka jest bezzwrotna z zastrzeżeniem, że konsumentowi przysługuje 14 dni na zwrot:  https://pankobido.pl/regulamin/

Termin szkolenia można zmienić max. 2 razy, nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, po tym terminie zaliczka przepada.

Tak, istnieje możliwość płatności gotówką w dniu szkolenia.

Nie, prosimy o wcześniejsze wpłaty na konto.

Opis wszystkich przeciwwskazań znajduje się na naszej stronie internetowej www.pankobido.pl . Zapraszamy do zapoznania się z nimi.

Nie, ćwiczenia odbywają się w parach, wszyscy uczestnicy ćwiczą tylko na sobie, tak aby dokładnie poznać zabieg od strony wykonawcy i klienta pod okiem i według wskazówek prowadzącego, jeśli posiadasz przeciwwskazania prosimy o kontakt.

Tylko wtedy gdy nie uzbiera się grupa min. 6-8 osób lub przypadek losowy (choroba prowadzącego), staramy się zabezpieczać i nie dopuszczać do takich sytuacji.

Istnieje możliwość wpisania się na listę rezerwową lecz nie gwarantuje to pewnego miejsca na szkoleniu w danym dniu,  https://pankobido.pl/lista-rezerwowa/

Na koniec szkolenia każdy z uczestników otrzymuje międzynarodowy certyfikat ukończenia szkolenia.
Istniej również możliwość otrzymania certyfikatu w języku angielskim (po wcześniejszym zgłoszeniu przez kursanta zapotrzebowania).

Dzień szkoleniowy zaczyna się o 9:30 i trwa zazwyczaj do 18-19:00 ( w zależności od pracy grupy).

Tak, prosimy o wpisanie danych do faktury w formularzu rezerwacyjnym lub wybranie paragonu, nie ma możliwości zmiany wystawionego dokumentu.